czwartek, 19 marca 2015

Tym razem zdjęć nie będzie. Krótka informacja :-)
Kiedyś, dawno temu, powodowany wrodzoną manią wielkości
wykupiłem domenę "bradley-fotoblog.pl", gdzie można byłe znaleźć mojego bloga.
Oczywiście równolegle "występował" on również na blogspocie :-)
W przypływie otrzeźwienia uznałem, że moja  radosna twórczość nie zasługuje aż na takie "wyróżnienie", tym bardziej, że nie działało to idealnie. Do tej pory zresztą nie umieściłem jeszcze wszystkich galerii na serwerach "Wielkiego Brata".
Jak niechcący zauważyłem po prawie miesiącu "ktoś" moją byłą  domenę kupił.
Chciałem zatem oświadczyć, że z obecną stroną znajdującą się pod adresem:
www.bradley-fotoblog.pl  nie mam nic wspólnego, a wszelkie zamieszczane tam treści nie są mojego autorstwa! Co oczywiście może im tylko pomóc ;-)

                                                                           jerzy frączek (bradley)

P.S.
I tak niechcący  zrobił mi się post w tym tygodniu :-)


Brak komentarzy: